۱۳۸۰ آذر ۲۴, شنبه

بنام اون موجودي كه منو ساخته است و ميتونيم حس كنيم كه موجودي بدبخت و گدا نيست. عقده اي نيست. اهل شكست خوردن نيست. كثيف و بو گندو نيست. تاريك نيست. همه مي دانند كه بخشنده است. زيباست. دوست است. دوستمان دارد. نگاهمون ميكند. بوي خوب ميده. همه در جاهايي از زندگي كوتاه خود قطعا شاهد اين بوديم كه يهويي چقدر مهربان ميشه. چقدر گل ميشه. چقدر نزديك ميشه. چقدر آشنا ميشه.

ميدونم خيلي كامپيوتر حاليشه و هميشه on-line است. هميشه پشت پنجره ها ست و با موس فرشته گونش داره آرزوهامون رو توي درايو خودمون درست در همون Folderي كه در شبهاي دعا انتخاب كرديم Setup ميكنه. تازه يك Scanner مشتي هم داره كه تصاوير آرزوهامون رو در مغز ما اسكن ميكنه اونم با چه رزولوشني تا بتونيم آرزوهامون رو قبل از رسيدن بوضوح ببينيم. اما من گاهي Credite كافي براي اتصال به او ندارم. وقتي بهش Connect مي شي ميتوني هر چي دلت ميخواد ازش بخواي. چيزيم بهتره پنهون نكني چون او ما رو ساخته و از چم و خم درون ما بيشتر از خودمون آگاهي داره. يه فرشته داره كه تند و تند تايپ ميكنه تا بعدا بره توي اينترنت طبيعت (كه سرعتش خيلي خيلي بالاس) وسايل مورد لزوم براي رسيدن به اون آرزوها رو برامون پيدا كنه و بهمون اي ميل بزنه حالا توي خواب شده توي بيداري شده خلاصه يه جورايي خاليمون ميكنه كه :.عمو جان از اين ور برو و اين كارو بكن. اونوقت اگه ما گول نباشيم (كه البته نيستيم ) به اين اي ميل هاي غيبي يه جورايي اعتماد ميكنيم و ميريم جلو.

بنام نامي او شروع ميكنم و دوست دارم اين يادداشتها رو هميشه جدي بگيرم و بارها بخونمشون. ميدونم سازنده ي من هميشه منو Upgrade ميكنه تا بهتر شوم و بهترترتر را ببينم. بخاطر همين مرامشه كه ذليلشم! هميشه در حال شارژ كردن خودم با افكار مثبت هستم تا بتونم هر لحظه يه محمد Enhanced شده باشم. ميدونم موفق شدم و ميدونم هي دارم موفقترترتر ميشم. پس به همه عزيزان دلم كه دارن كلمات عاشقانه ي منو ميخونن ميگم كه : در تاريكي شمعي روشن كنيد كه بست نشستن تو تاريكي هنر نميباشد.



من آفتاب انورم.....خوش پرده ها را بر درم.....................من نو بهارم آمدم....... تا خارها را بركنم



دوستتون دارم ........................................محمد