۱۳۸۴ آذر ۲۱, دوشنبه

خدای عزیز

این مطالب رو از کتاب " نامه های بچه ها به خدا " نوشتم :

خدای عزیز
چرا به جای اینکه بذاری مردم بمیرن و مجبور بشی که آدمای تازه دیگه ای
بسازی همین آدمایی رو که وجود دارن نگه نمیداری؟

اگه واقعا منظورت اینه که باید با دیگران همون کاری رو کرد که اونا با تو
میکنن پس من باید حساب برادرمو برسم .

خدای عزیز
من آمریکایی هستم تو کجایی هستی ؟

خدای عزیز
به خاطر برادر کو چیکم متشکرم ولی من دعا کرده بودم
که یه توله سگ داشته باشم .

خدای عزیز
شاید هابیل و قابیل اونقدر همدیگه رو نمیکشتن اگه هر کدوم یه اتاق
جداگونه داشتن . برای من و برادرم که موثر بوده .

خدای عزیز
اگر تو نمیگذاشتی که دایناسورها منقرض بشن ما دیگه کشوری نداشتیم .
تو کار درستی کردی .

ایناهم چندتا ازنامه های بچه های بزرگتره
که روی میزای دانشکدهمون پیدا کردم:

خدایا دوستت دارم خدایا کمکم کن.(شاید نزدیک 1000مورد)
خدایا کمکم کن اونم از اون کمکا !
خدایا غلط کردم .
خدایا خیلی دوستت دارم همیشه نگاهم به آسمونه خدایا کمکم کن منتظرم .
خدایا می دونم تو همیشه همراهمی ولی من کجام ؟ خدایا کمکم کن .

همه ماها احتیاج به کسی داریم که هر وقت خواستیم حرف دلمونو بهش بگیم
من همیشه وقتی دلم میگیره وقتی نمیتونم سر_ یه موضوعی با خودم کنار بیام برای خدا نامه می نویسم
میدونم که همچی رو میدونه ولی اینجوری خودم آروم میشم و خدا هم خیلی سریع جواب میده .
شما هم امتحان کنید خیلی کار لذت بخشیه

مهزاد