۱۳۸۶ مرداد ۲۵, پنجشنبه

قلندروار


من همیشه علیرضا افتخاری رو خیلی دوست داشتم. من نیلوفرانه اش را خیلی دوست دارم و بعضی شب ها شده که اینجا با بچه ها چند نفری نیلوفرانه رو بلند بلند خوندیم و لذت بردیم.

خیلی ها میگن علیرضا زیاد می خونه، زیاد آلبوم میده، چیپه و ... . اما علیرضا بدجوری عاشقه.

مدتی بود هيچ موسيقي راضی‌ام نكرده بود. هيچ آهنگی به روحم نمی‌نشست. ضرب‌آهنگ گمشده‌ای داشتم.

زمزمه‌ای شنيدم از همكاری سيدعماد توحيدي و عليرضا افتخاری. هنوز نواي "كولی ‌كوبی" و "ذوالجناح" در اعماق ذهنم طپش داشت كه "قلندروار" آمد.

مست شدم، رقصيدم، بغض كردم و لذت بردم. اينه معنای هرچه از دل بر آيد، لاجرم بر دل نشيند.

بچه ها بیاید این آلبوم رو بخریم حتا اگه دانلودش می کنیم. بذارید به علیرضا بابت این بی ریایی و نشاط هدیه ای از جانب ِ ما برسه و البته بعد از گرفتن ِ هدیه ای ارزشمند از او.

اول بشنوید. فضاش فضای عجیبیه. من این آلبوم رو سفارش دادم از طریق ِ اینترنت. هر چند که اون رو با کیفیت ِ خوبی دانلود کردم اما دلم می خواد اون رو توی دستام بگیرم و داشته باشم. حسی که با آلبوم ِ حسرت ِ اصفهانی خواستم داشته باشم.

حیفه. چرا همش هشت تا آهنگ. من بیشتر می خوام. چرا همش هشت تا؟

________________________
پی نوشت: این فیلم از علیرضا هم جالبه. را ببینید.

Excerpt: Eftekhari released a wonderful album in Persian called "Ghalandarvar". I stongly recommand the encouraging album.