۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

10 راه ساده برای بروز کردن دکور خونه


1. چیزی رو که هر روز می بینی رو خاص و زیبا انتخاب کن مثلا جا مسواکی ات می تونه یک لیوان منحصر به فرد با رنگی باشه که خیلی دوست داری یا ببخشید مثلا دستشوییت بهش اهمیت بده مثلا من کاشی های دستشوییم ابی ساده بودو اذ یتم میکرد من چند تا ماهی با حباب چسبوندم بهش و یک تابلوی گل خوشگل با یک گلدون کوچیک طبیعی توش گذاشتم الان دوستش دارم خیلی
2. هر روز چند شاخه گل بخر و بگذارش تو اشپزخونه ات بنظر من بهتره که خوش عطر هم باشه اونوقت خواهی دید که شستن ظرفها یا اشپزی یک کار تکراری و یکنواخت هر روزه نیست من خودم تو فصل های مختلف گلهای اون فصل رو انتخاب میکنم مثلا زمستون گل یخ با اون عطرش پاییز گل نرگس بهار گل سنبل و تابستون گل سرخ .خدا برامون یک چیزهایی گذاشته ما نمی بینیم
3. شجاع باش می تونی از یک شوک رنگی استفاده کنی مثلا اگه دور خونه ات کرمه میتونی از رنگ ابی برای قابهای عکسهات و یا هر چیز دیگه ای استفاده کن یا تو دکور مشکی سفید از رنگ قرمز استفاده کن
4. می تونی یک مجموعه درست کنی از چیزهایی که دوست داری مثلا می تونی از مجسمه های سفالی گاو در سایزهای مختلف استفاده کنی یا ظرف های خاصی در سایزهای مختلف چیزی که دوست داری و منحصر به سلیقه خودته حتی مثلا کتاب
5. اتاق پذیراییت رو فقط منحصر به تلویزیونت نکن ببین وقتی تلویزیونت خاموشه چیز دیگه ای اجازه دیدیه شدن داره مثلا میز عکس ات
6. بهتر ه که بجای خاک خوردن ظروف چینی ات در کابینت هر چندوقت یکبار اونها رو برای خودتون هم در بیاری و یک شام خوشمزه توشون بخوری
7. عکس عکس عکس .من یک میلیون و یکی عکس دارم از دوستام خانوادم مسافرتهام عکسها می تونن خوننت رو تبدیا به یک جای صمیمی تر کنن
8. چیزهای هنری بخر مثلا از نمایشگاه افرادی که زیاد معروف نیستن و یا بازارچه های خیریه حتما نباید پول زیادی خرج کنی
9. برای اینکه جمعه ها یی که دلت می خواد بخوابی ولی مطابق عادتت بیدار میشی از یک ملافه خیلی نرم و بالشتی که بهت ارامش میده استفاده کن اونوقت می تونی تا ظهر بخوابی
10. اخریش هم بنظر من اینکه خونت باید اونطوری باشه که دوست داری نه اونطوری که مهمونات دوست دارن.شجاعت داشته باش و هر چیزی رو که دوست داری بیار دور و برت من یک مدت تو فصل پاییز درختچه پاییزی می اوردم و برگهای خشک سر کوچه رو گوشه سرامیک می ریختم تو زمستون هم از شاخه های خشک درختچه درست میکردم و.....خلاصه حالا با وجود اقا پارسا خونمون مسجد تا وقت دارین کارهایی رو که دوست دارین بکنین

1 نظر:

محمد گفت...

"شجاع باش می تونی از یک شوک رنگی استفاده کنی "

ترسناکه! صاب خونه رو چی کار کنیم :)