۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

نگذر. من رفیتم می گم نگذر


این نمیشه که
یا موضوع خانوادگیه یا بدهکاری چیزی
تو زندگی مشکل پیش بیاد برای کسی اینجور راه حل باشه که نمیشه
سال ۳۹ بود
گرفتاری همه جور بود. یه روز گفتم خودمه خلاص کنه ببین چه خبره!
طناب گیر نمی کرد به درخت. خودم رفتم بالا
دیدم یه چیزی نرمی به دستم می خوره.
توت بود چه توت شیرینی! اولی رو خوردم. دومی رو خوردم.
سومی رو خوردم. یه وقت دیدم آفتاب زد بالای کوه. رفیق چه آفتابی!

بقیه در پادکست ۵۱

آقا دنیا جای دیگه ایه
دنیا وقت دیگه ایه.
پاشو عوض کن فکرت را.
دنیا رو عوض کن.
آدم یه کاری می کنه می بینه اشتباهه.
خوش ببین همه چیز را. خوب ببین همه چیز را.

صبح پاشدی طلوع ببینی. ماه رو دیدی؟!
اینا تماشا داره. از اون دنیا می خوان بیان ببینن اینا رو!
دیگه نمیخوای آب اون چشمه ی خنک رو بخوری؟

همه اینا را قلم بگیر. می خوای از مزه ی یه گیلاس می خوای بگذری؟
نگذر. من رفیتم می گم نگذر. حالا می گذری هم بگذر.


Excerpt: An excerpt from the movie Tast of Cherry, the scene the experienced old man advises the person who wants to suicide. 

3 نظر:

ناشناس گفت...

"دنیا وقت دیگه ایه."

Elham N گفت...

hamishe donbale in tekeye film boodam. vaghean mamnoon. sedagozari o music fogholade hastan. dastetun dard nakone.

بهار گفت...

مرسی محمد جان.لذت بردیم