۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

فرشته


وقتي كودك خوبي مي ميرد يكی از فرشتگان خداوند از بهشت به زمين مي آيد، كودك مرده را در آغوش ميگيرد، بال هاي باشکوه و سفيدش را باز مي كند و با او بر فراز همه ی مکان هایی كه كودك به آن ها عشق مي ورزيده پرواز ميكند.

بعد فرشته يك مشت پُر گل مي چيند تا آن ها را بالا پيش قادر مطلق ببرد، آن ها ميتوانند در بهشت زيبا تر از زمين شكوفه بدهند. و خداوند همه آن گل ها را به قلب خود مي فشارد، اما گلي كه بيشتر از همه دوست دارد را مي بوسد و سپس آن گل با صدايي وقف بزرگترين هم سرايي ستايش خداوند ميشود.



Excerpt: WHENEVER a good child dies, an angel of God comes down from heaven, takes the dead child in his arms, spreads out his great white wings, and flies with him over all the places which the child had loved during his life. Then he gathers a large handful of flowers, which he carries up to the Almighty, that they may bloom more brightly in heaven than they do on earth. And the Almighty presses the flowers to His heart, but He kisses the flower that pleases Him best, and it receives a voice, and is able to join the song of the chorus of bliss.”


11 نظر:

محمد گفت...

خدایا؛ گرفتار ها از گرفتاری رها کن. بیمارها رو از بیماری کنده کن. عزیز ها رو عزیز نگه دار.

محمد گفت...

خبر دار شدم که هدی جان برادر عزیزش رو از دست داده. هدی عزیز؛ برات تمنای صبر از خدا می کنم. امیدوارم که برادرت با پیامبر و علی و فاطمه همقدم باشه. در زندگی جدیدش براش آرزوی رحمت از جانب خدا دارم. این عاقبت همه ی ماست ... بیاید برای برادر هدی دعا کنیم که در نعمت های خدا خوشحال تر از این دنیا باشه ... آمین ای صاحب دو دنیا

ناشناس گفت...

Tasliat migam hoda jan. Khoda rahmatesh kone. Hamishe in dastanet baram aziz boodwh

حسام گفت...

تسلیت میگم هدی خانوم. امید که غرق رحمت الهی باشند.

شتر گفت...

تسليت ميگم هدي جان. خدا به تو و خانواده صبر بده تا بتونيد اين غم بزرگ رو تحمل كنيد...

امیر گفت...

برای هدی جان و عزیزانش صبر و بردباری و برای مسافر ِ آسمونیش آرام و شادمانی آرزو می کنم و دست به دعا می شم براش

Ghazaleh گفت...

Hodaye aziz, tasliat migam o az tahe ghalbam bara to va khanevadat sabro omid be zendegi arezoo mikonam :)

Hoda گفت...

Mamnoon az hameye azizan. dostane khuby mesle shoma delgarmi
een roozegar hastan.
enshalaah ke shoma hych vaght gham nabinid
hoda.

مهدی گفت...

بالاخره این طلسم شکسته شد تا چند خطی براتون بنویسم!
آشنایی من با شفا برمیگرده به اوایل دوران دانشجویی. راستش درست یادم نیست که چطور با شفا آشنا شدم
ولی بی شک عارف فرزانه دکتر حسین الهی قمشه ای در این امر بی تاثیر نبود!
"شفا" همون جایی بود که مدت ها دنبالش میگشتم ولی خودم خبر نداشتم!!!
وقتی با دریایی پر از این همه شور و شوق و دوستی و طلب مواجه شدم نمی دونید چه احساسی داشتم!!!
آدمهای دوست داشتنی که یه جایی روی این کره خاکی زندگی میکنن و اون پیمان راستین یادشون نرفته!
آدمهایی که مرادشون عالم فرزانه دکتر قمشه ایه و زیبایی دانایی و نیکویی رو خوب یاد گرفتن!
بارها میخواستم براتون بنویسم برای" قدردانی" "ابراز دوستی" "همکاری" ولی فرصتی نشد!
نظر سنجی در مورد پادکست ها بهانه ای شد تا برای همکاری اعلام آمادگی کنم!
همه ی پادکست ها فوق العاده اند خصوصا" 29-34-46!
راستی با پرداخت از طریق پی پال آشنایی ندارم. اگه امکانش هست یه شماره ی سیبا اختصاص بدید!!

پی نوشت:هدی جان تسلیت عرض میکنم .براتون از خدا تمنای صبر دارم. امیدوارم که قرین رحمت الهی باشند.
سعدیا گر بکند سیل فنا خانه ی عمر
دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست

با احترام
مهدی

علي اكبر گفت...

هدی خانم: باعرض تسلیت بمناسبت اين نوگذشته ،براي شماوخانواده محترم بويژه پدر و مادرگرامي از درگاه خداوندمتعال صبر وسلامتي خواستارم. خدايش قرین رحمت الهی كند.خدايا در اين امتحان بزرگ مارابالطفت ياري فرما.
علي اكبر -از همكاران پدر گرامي

بهار گفت...

تسلیت میگم هدی جون و برای شما و خانواده تون ارزوی صبر می کنم