۱۳۸۶ بهمن ۱۸, پنجشنبه

پادکست چهلم شفا




دوست

دکتر الهی قمشه ای

موسیقی از علیرضا افتخاری

پادکست 40 شفا را بشنوید


-------------------
پی نوشت: ظاهرا به دلیل فشار به سرور ِ پادوماتیک پادکست ِ ما معلق شده تا وقتی که فشار کم بشه. (فعلا مشکل حل شده. ممنون از اینکه بجای پلی کردن دانلود می کنید.) دوستان پهنای باند ِ پادوماتیک برای کاربرهای رایگان بسیار محدوده. همین الان حدود 78% از حجم ِ فضای رایگان رو با 40 پادکست گرفته ایم و روی حدود 300 تا 400 دانلود صورت می گیره از پادکست ها. اکثر این دانلود ها توسط شنیدن ِ غیر حضوری است یعنی همون بخش پادکست شفا که در وبلاگ ِ شفا هست (سمت چپ) و یا در جاهای دیگه مثل وب سایت دکتر قمشه ای. حدود 50 % هم از کاربرها با آی تیونز و فید ها به پادکست شفا متصل می شن و دانلود انجام می دن. این ها همه بسیار خوبه و خوشحالیم که شما از کارهای ما لذت می برید و با این حجم استقبال می کنید.

اما اگر در خارج از ایران هستید و وسع کمی دارید که بتونید به این پادکست کمک کنید که به روی سروری با پهنای 10 برابر برود و بدون ِ این مشکلات و داحت بتونید پاد کست ها بشنوید به طریقی کمک کنید. ما برای خریدن این پهنای باند باید کمک مالی بشین حتا 1 دلار هم مهمه. هر چقدر که می تونید کمک کنید. تا بتونیم این کار رو بکنیم. متاسفانه پادکست مثل وبلاگ شفا نیست که بتونه رایگان باشه و چون به سرورشون فشار میاد مجبورن بفروشن فضاهای راحت تر رو.

دست ِ ما رو بگیرید. برای کمک به PayPal نوشته شده سمت ِ راست ِ صفحه ی اول پادکست شفا بروید و دستورالعمل را طی کنید. با این کار به ما کمک واریز می کنید که این کمک ها روی هم ما را فقط و فقط برای خرید پهنای بهتر کمک خواهد کرد و وبلاگ شفا مطلقا از این کمک ها درآمدی ندارد. بر ما حرام است یک سنت از این کمک ها را خرج ِ کار دیگری غیر ار آنچه نوشته شد بکنیم.

با تشکر
سردبیر وبلاک شفا





Excerpt: Our 40th podcast is jusr aired!!