۱۳۸۷ اسفند ۲۷, سه‌شنبه


خب همونطور که خبر دارین خاتمی انصراف داد از کاندیداتوری و به نفع موسوی کنار رفت. مهندس یه کاری کرد خیلی سال پیش به نام طرح کوپنیسم و باعث شد جمعیت ایران درجا بترکه ، همه به هوای کوپن ِ بیشتر هی بچه دارشدن . سوال اصلی من از جناب ایشون اینه هدف این طرح چی بود؟ راضی کردن دو روزه به خصوص قشری که فقیر بودن؟ کی اون زمان اثرات درازمدت این طرحو بررسی کرد؟ اگه طرح اشتباه بود اصرار بر ادامه اش برای چی بود؟ جدا من میخوام بدونم .


داشتم توی اینترنت می چرخیدم یه دفعه چشمم افتاد به یه لینک تبلیغاتی، سینگل مزلم! سایت دیتینگ برای مسلمانها! منم که مرض دارم ، رفتم ببینم چه خبره فرماشو پر کردیمو برو برای لایو چت D:
ولی جدا من ربطش به مسلمون بودن رو نفهمیدم ، اونجا باید انتظار شنیدن هرچیزی رو داشته باشی همون آدم نگه مسلمونه که بهتره . اخه مسلمون میگه ..... تو مثلا نماز میخونی ، بزنه تو کمرت اون نمازی که خوندی!
D:

عید شد! زرتی یه سال گذشت ):
این لینکو ببینید عکسای ترافیک شب عیده ، اصلا آدم انرژی میگیره این ترافیکو میبینه ، به به چقدر خوبه، آخ جون!


آهان اینم بگم منتظر آموزشهای آشپزی من برای شیرینی عید باشید. دارم میام!

امشب میخوام برم بیرون خودمو بترکونم بیام! برم خودمو بندازم تو آتیش جیزغاله بشم برگردم . در مورد چارشنبه سوری کمی بیشتر






2 نظر:

بهار گفت...

سلام شاید تا چند روز اینده نتونم بنویسم بهار نوتون مبارک وان شاالله هردعایی که سر سفره هفت سین میکنین براورده شه. دوسستتون دارم
بهار

Hadi گفت...

من هم پيشاپيش رسيدن فصل رويش دوباره رو به همتون تبريك ميگم

راستي چه جالب كه تولد بهار با تولد بهار هم زمان ِ پس تبريك پيشاپيش به شما دوست عزيز و با آرزوي بهترينها براتون

شاد باشيد و شادي بخش
هادي