۱۳۸۸ شهریور ۲۷, جمعه

نصر من الله و فتح القریب و بشر الصابرین

12 نظر:

ناشناس گفت...

خدایا شکرت :) محمود امروز آدم نکشت.

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=AgCOEms10mI

ناشناس گفت...

pasokhe mardom be shoarha

http://www.youtube.com/watch?v=n5XdXHPxlxE

ناشناس گفت...

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی صانعی

بسمه تعالی
با توجه به تماس های مکرر مومنین روزه دار با دفتر معظم له ، به اطلاع می رساند رویت هلال ماه شوال برای حضرت آیت الله العظمی صانعی(مدظله العالی) ثابت نشده است، و امروز یکشنبه 29/شهریور روز 30 ماه مبارک رمضان می باشد.
-----------------------------------------------
چنانچه شخصی روز سی ام ماه مبارک رمضان را عید فطر دانست و روزه خود را افطار نمود، پس از اطلاع از موضوع واجب است تا غروب از خوردن و آشامیدن و آنچه مبطل روزه است پرهیز نموده و بعد از ماه رمضان قضای آن را بجا آورد ولی کفاره ندارد چون از روی عمد و علم نبوده است.

_______________________________

یکشنبه 20 سپتامیر بر اساس فتوای اکثز مراجع به جز ایت اله سیستانی روز عید فطر خواهد بود

ناشناس گفت...

پرداخت فطریه برای کمک به آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات

علیرضا حسینی بهشتی با اعلام این خبر گفت:در پی تماس‌های مکرر شهروندان با کمیته پیگیری امور بازداشت‌شدگان و آسیب‌دیدگان حوادث بعد از انتخابات جهت کمک به آسیب‌دیدگان، این کمیته مبادرت به افتتاح حسابی به همین منظور کرده است. وی خاطر نشان کرد افرادی که خواهان کمک به آسیب‌دیدگان حوادث بعد از انتخابات هستند می‏توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۸۰۰۷۹۶۷ بانک ملی شعبه چیذر، به نام “مجتمع نیکوکاری شهیدان رحمانی” واریز نمایند.

کمک به آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات

شماره حساب ۸۰۰۷۹۶۷

بانک ملی ایران شعبه چیذر

به نام “مجتمع نیکوکاری شهیدان رحمانی”

ناشناس گفت...

روزگاری سخت

بعد از سه ماه زندگی زهرآلودی که در این تابستان بر ما تحمیل شد بالاخره دیشب مهدی، پسرم را گرفتند. مهدی روح مجسم من است. من در او خودم را می بینم. او که در بند است، زنجیری بر جانم فرو افتاده است گران. حسین نعیمی پور فرزند ارشد محمد را هم با او گرفتند. آن ها را شبانه و در پی ورود به یک مراسم افطار با دوستانشان با خود بردند.

بعید می دانم در تمام دم و دستگاه آقایان، با آن همه آموزش ها و تبلیغ ها، جوان هایی به پاکی، صداقت، صفا و ایمان این جوان ها بشود پیدا کرد. تازه داشت زخم سه ماه اسارت محمدرضا جلایی پور تسکین پیدا می کرد که مهدی میردامادی پسر محسن را گرفتند و سپس مهدی و حسین را. نمی دانم این نوع فشار به مخالفان نجیب و بی پناه را از کجا یاد گرفته اند. خیلی نامردند این جماعت. حوالتشان را به خدا می دهم و از ذات اقدسش می خواهم آب خوش از گلویشان فرو نبرد آن ها را که ستم بر دیگران را برخود حلال کردند.

کدام حقانیت را اثبات می کنند با چنین تطاولی. و کدام وجدان بیداری آنان را بر این کردار زشت محق می شمارد؟ کینه شان را طایفه ای کرده اند چون عصر جاهلیت. شیرزاد بودن، نعیمی پور بودن، میردامادی بودن، جلایی پور بودن و منتظری بودن برای پسران، مشدّد جرم است، اگر خود جرم نباشد. این بچه ها از آقازادگی، آزاد زادگی اش را به ارث برده اند. خدا یارشان باد در این سفر سختی که در پیش دارند. به شوق روزی که مهدی ام را دوباره در آغوش بگیرم و پدرانه او را ببویم و ببوسم، سختی ها را تحمل خواهم کرد. دعایش کنید نشکند او و حسین. و دعایمان کنید، من و محمدنعیمی پور را و مادرانشان را و خانواده ها و خاندانی را که همه دوستشان دارند.
صبح نزدیک است، اما دور می نماید با بی تابی ما.

ناشناس گفت...

کروبی با اعلام اینکه برای او پرونده ای تشکیل داده اند تا به دادگاه بفرستند گفت وقتی خواستند برگۀ ابلاغیه را به رویت من برسانند زیر آن نوشتم: برای من فرصت خوبی خواهد بود تا در دادگاه جنایت هایی که روی شاه را هم سفید کرد بازگو کنم و بعد امضا کردم.

پریسا گفت...

دعا می‌‌کنیم . . .

ناشناس گفت...

yek gozareshgare ba haale mardomi :))

mardom be jireh kharan hamle kardand.

http://www.youtube.com/watch?v=vb7ztHcOZH8

ناشناس گفت...

امروز عید فطر نبوده. تمام مراجع زیر اعلام کردند:

عید فطر امروز برای آیت الله صافی اثبات نشده
سایت شخصی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در خبری آورده است:

با سلام

به اطلاع عموم روزه داران عزيز و ميهمانان سفره ضيافت الهي مي‌رساند که يکشنبه 29/6/1388به نظر معظم له، عيد فطر، ثابت نشده است.


------------------------


اطلاعیه مهم آیت الله العظمی وحید خراسانی درباره عید فطر
بسم الله الرحمن الرحيم


اسعدالله ايامكم

بنابر شهادت شهود موثق غروب امروز يكشنبه 29 شهريور ماه مطابق با 20 سپتامبر، هلال ماه شوال رؤيت شده است.

--------------------------

آبت الله مکارم شیرازی
آیت‌الله اسحاق فیاض- ساکن نجف
آیت‌الله علی صافی گلپایگانی ( وارث فقهی آیت‌الله بهجت)
آیت‌الله بشیر نجفی - ساکن نجف
آیت‌الله وحید خراسانی ( پدر همسر شیخ صادق لاریجانی)
آیت‌الله سید صادق شیرازی
آیت الله حسین مظاهری
آیت‌الله یوسف صانعی
آیت‌الله حسینعلی منتظری
آیت‌الله محمدتقی مدرسی
آیت‌الله سید محمدسعید حکیم
آیت‌الله حسین نوری همدانی
آیت‌الله سید عبدالکریم موسوي اردبيلي
آیت الله بیات زنجانی
و
آیت الله العظمی سیستانی

همه گفتند که یکشنبه عید نبوده و دوشنبه عید است.

ظاهرا رهبر از عدالت خارج شده اند و مراجع همانطور که او را بالا بردند دارند او را پایین می آورند.

ناشناس گفت...

عطاالله مهاجرانی در گفت و گو با جرس: دوگانگی در عرصه ملی و رهبران وجه تمایز روز قدس امسال بود
خلاصه:
عطاء الله مهاجرانی درارزیابی خود از راهپیمایی دیروز مردم ایران به جرس گفت: دو گانگی در عرصه ی "ملی " و "رهبران" وجه تمایز راهپیمایی روز قدس امسال با راهپیمایی های گذشته است .

فرید ادیب هاشمی :

عطاء الله مهاجرانی درارزیابی خود از راهپیمایی دیروز مردم ایران به جرس گفت: دو گانگی در عرصه ی "ملی " و "رهبران" وجه تمایز راهپیمایی روز قدس امسال با راهپیمایی های گذشته است .


دکتر مهاجرانی اظهار داشت: با توجه به این که فقط 24 ساعت از راهپیمایی گذشته و هنوز اطلاعات کافی و دقیق در اختیار نیست ، داوری کردن مشکل است. اما در مجموع می توان سه نظریه و داوری را مورد ارزیابی و سنحش قرار داد.


وی تاکید کرد: روایت اول از آن ِ حکومت ایران است. بهترین و دقیق ترین روایت حکومتی از راهپیمایی دیروز متعلق به خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. این خبر گزاری تمامی رویکردهای نظامی،امنیتی، سیاسی و اجتماعی حکومت را در تنظیم اخبار و مطالب خود مراعات می کند. به اعتقاد این خبرگزاری ، دریایی از امت به خروش آمد و وارد صحنه شد و کسانی هم که حرف های دیگری می زدند به قدری اندک بودند که محوشدند. عین این تحلیل ، حتی با همان واژگان ، در صدا و سیما هم ارائه شد.


مهاجرانی ادامه داد: روایت دوم، از آن فیلم ها و تصاویری است که گویای حضورگسترده مردم به عنوان جنبش سبز مردم ایران درراهپیمایی در شهرهای مختلف مثل تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و... است. این روایت، حضور مردم را بسیار بسیار گسترده تلقی می کند .به طوری که طرفداران حکومت که عمدتا در دانشگاه تهران گرد آمده بودند را همچون برکه ای توصیف می کند که در محاصره کامل مردم حاضر درخیابانهای اطراف دانشگاه تهران قرار گرفته بودند.


این متفکر دینی تصریح کرد: روایت سوم – که من به آن نزدیکترم- معتقد است که ما باید بپذیریم تعداد جمعیتی هم که با شعار های حکومتی وارد راهپیمایی شد، تعداد اندکی نیست. کما اینکه تعداد کسانی که به عنوان جنبش سبز مردم ایران در راهپیمایی حضور پیدا می کنندنیز تعداد اندکی نیست.هیچ یک از این دو سوی را نباید اندک تلقی کرد.


عطاء الله مهاجرانی خاطرنشان کرد: نکته ی مهم پاسخ به این پرسش است که چرا این اتفاق افتاد و چرا برای اولین بار بعد از سی سالگی انقلاب ،شاهد روز قدسی بودیم که یک انفکاک در آن صورت گرفت؟ در این راهپیمایی یک بخش از مردم ایران ضمن اشاره واعتقاد به مساله ی روز قدس و فلسطین شعار های دیگری هم می دادند که نشان می داد مسائل ایران نیز برای آنها مهم است و حتی اولویت دارد. گروه دیگر نیز همان شعار های سنتی وسابق راهپیمایی روز قدس را سر می دادند .


به اعتقاد دکتر مهاجرانی این دوگانگی در دو عرصه ی "ملی" و" رهبران" اتفاق اقتاده و مواردی چون بیانیه ی مراجع در قم، بیانیه ی آقای هاشمی رفسنجانی و حضور شخصیتهایی چون مهندس موسوی ،آقای خاتمی و آقای کروبی و شخص آقای رفسنجانی و نوع حضور و خواسته ی مردم، راهپیمایی دیروز را از راهپیمایی های گذشته کاملا متمایز می کند.


نخستین وزیر ارشاد دولت اصلاحات با اشاره به اینکه نهاد مرجعیت در قم حساب خود را از حاکمیت جدا کرده است اظهار داشت: تصادفی نیست که هر سه امام جمعه ی قم (آیت الله استادی، ایت الله امینی و ایت الله حوادی آملی ) مساله دار شده اند.من احساس نمی کنم که امروز اقای احمدی نژاد یا حتی مقام رهبری بتوانند به قم بروند و در آنجا یک حضور قوی از خودشان بروزدهند.


مهاجرانی همچنین گفت: حرکت سرکوب مردم روز به روزبیشتر تضعیف می شود، حتی اگر به تشدید سرکوب بپردازد. پیش بینی من این است که با مقاومت مردم، نهضت سبز وموضعگیری نهاد مرجعیت و روحانیت، آقای احمدی نژاد نمی تواند دولت خود را تا پایان این دوره ی چهار ساله ادامه دهد.



لازم به ذکر است که دکتر مهاجرانی در گفت و گویی تفصیلی با جرس به پرسش های ما در باره ی علائم بیماری خودکامگی نظام که مورد غفلت واقع شد،قابلیت های قانون اساسی برای حل مشکلات فعلی کشور، جایگاه مجلس خبرگان رهبری، نظریه ی نصب و کشف ولایت فقیه، استراتژی جنبش سبز درآینده، رهبری جنبش سبز و گزینه های پیش روی حکومت در رویارویی با غول مطالبات مردمی پاسخ داده است که بزودی منتشر خواهد شد.

ناشناس گفت...

به نام خدا
با تأسف فراوان هر روز شاهد ادعاهای بی‌اساس نسبت به شخصیت‌های انقلاب و کشور و افراد و شهروندان و ایراد تهمت‌های ناروا به آنان هستیم. این امر اگرچه تازگی ندارد ولی اصرار بعضی محافل و رسانه‌ها بر این اقدام زشت، بعد از بیانات روشن رهبری معظم در خطبه نماز عید فطر درخور تأمل است و نشان دهنده میزان صداقت دروغ پردازان در ادعای پیروی از رهبری است.


آنچه به نقل از فردی به نام جرج سوروس در پاره‌ای مطبوعات و رسانه‌ها آمده یا تیتر سازی شده است اساساً فاقد صحت است.


سید محمد خاتمی نه این شخص را می‌شناسد و نه طبعاً در داووس یا جای دیگری با ایشان دیدار و گفت‌و‌گوی شخصی یا مشخصی داشته است. البته در مجامع فراوان بین المللی که ایشان شرکت یا سخنرانی کرده‌اند شنوندگان فراوان داشته است و مطالب بیان شده توسط ایشان کاملاً روشن است و مسؤولان عالی‌رتبه نیز مرتباً چه به صورت مکتوب و چه شفاهاً در جریان قرار گرفته‌اند.


همچنین متن سخنان و مصاحبه‌ها و مطالب ایشان نیز در رسانه‌های جهانی و ایرانی به موقع منعکس شده است.


گرچه این دروغ پردازی‌ها و تهمت زنی‌ها در وجدان بیدار مردم شریفی که اسلام و ایران و آزادی و پیشرفت و حرمت انسان را می‌خواهند، بی اثر بلکه دارای اثر معکوس است، ولی از بداخلاقی در جامعه و نظامی که باید مهمترین شاخصه آن راستی و اخلاق باشد به خدا پناه می بریم!!


سی و یک شهریورماه 1388
دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی