۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه


از اینکه مجبور بودم تنهاش بگذارم دلم گرفت به ساعت نگاه کردم باید میرفتم
مدت زیادی بود تنها راه نرفته بودم دلم برای هوای پاک 7 صبح تنگ شده بود
به گامهام نگاه کردم به هر قدمی که بر میداشتم دلم میخواست بدوم انقدر بدوم تا از نفس بیفتم ولی امکانش نبود !بی خیال !
به دور و برم نگاه کردم انگار همه خواب مونده بودن
این گربه هم خیال خودش رو راحت کرده بود و رفته بود تو سطل اشغال کلی غذا دور و برش بود بخور نوش جانت تو حتما زرنگتر و سحر خیز تر از بقیه هستی
اینطرفتر درخت نارنج هم که با خودش خوشبوترین عطرها و خوشرنگترین سبزها رو داره ،مشغول شونه کردن جوونه هاش با تازه ترین اشعه های خورشیدِ

همه چیز بهاری و دلرباست اما نه مثل هر سال ،احساس میکنم قسمتی از قلبم نیست

1 نظر:

Unknown گفت...

مسابقه استعدادهای باطنی و توانسنجی روحی
مرکز مطالعات و تخقیقات علوم باطنی با همکاری نشریه علوم باطنی برگزار می کند :
جهت ثبت نام به آدرس سایت مرکز تحقیقات و مطالعات علوم باطنی مراجعه نمایید :
آدرس ایمیل oloomebateni2000@gmail.com
آدرس وبلاگ oloomebateni-oloomebateni.blogspot.com
آدرس سایت http://www.Oloomebateni.com