۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

این و اون

در مسابقه ی عکس ِ شفا هیچ کس شرکت نکرد. به همین دلیل ویژه نامه ای هم نیست. کل ِ بلاگ اسپات در ایران فلفل شده. به همین دلیل خیلی ها نامه زدن که جای شفا رو عوض کنیم. من فکر می کنم نمی تونم این کار رو انجام بدم. فقط چون خیلی زمان می بره. به هر حال از قلقل شکم استفاده کنین یا از گوگل خوان ها استفاده کنین.


نویسنده ها می تونن در شفا بنویسن بدون ِ اینکه نیاز باشه وارد بلاگر بشن. اگه برای وارد شدن به بلاگر مشکل دارین می تونین با فرستادن ای میل به یک نشانی ِ خاص مطلبتون رو پست کنین. اگه می خواین بدونین چه جوری تماس بگیرین.

یکی هم گفته بقیه نویسنده های شفا کجان؟ منم نمی دونم. شفا جاب نوشتن برای خود ِ آدمه و اگه کسی نمی نویسه حتما یا نیازی نداره و یا کانال بهتری برای جلو رفتن پیدا کرده. به هر حال من هیچ وقت نمی رم. آدم ها عوض می شن. ممکنه منم بشم اما اگه می خواستم ننویسم ده سال ادامه نمی دادم. راستی فکرشو بکن. از اولین نوشته ی شفا ده سال می گذره. من ده سال پیرترم خیلی چیزها عوض شده. من ده سال پخته تر شدم. نثرم خوب تر شده. داستان ها فهمیدم. ازدواج کردم با کسی که دوستش دارم و محیطم پر از هیجانه. شکر به داشته ها و نداشته ها.

... محمد