۱۳۹۳ آذر ۱۸, سه‌شنبه

نامه

نامه ای از یکی از خوانندگان شفا:
--------------------
سلام،

من از دنبال کنندگان قدیمی سایت شفا هستم، یک سخنرانی از دکتر الهی قمشه ای هست که درمورد عیب جویی یکی از مردم از ایشون هست و اینکه از ایشون میپرسن چرا همش از افراد خارجی صحبت می کنید و چرا از امامان صحبت نمی کنید وایشون یک سخن از امام حسن عسگری می گن که درمورد دوست هستش، فکر می کنم این سخنرانی رو جزو پادکستای شما گوش دادم. اما الان نمیتونم پیداش کنم. اگه جزو فایلای شماس لطفا در صورت امکان برای من بفرسین، یا اگه نیست و میدونید کدوم سخنرانی هست، لینک دانلودشو برام بفرسین،

ممنون
-------------------
شفا: دوستان اگرمی توانید کمک کنید و کامنت بگذارید.

با تشکر


Excerpt: ...

لطفا اگر از مطلبی خوشتون اومد با دوستانتون در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید..

1 نظر:

Mehdi گفت...

بالاخره یکی از خوانندگان شفا با شفا مکاتبه کرد! :) (چون همه معمولا" سری به شفا میزنند و یواشکی میروند!)

چشم دوست عزیز؛ , الان چیزی به ذهنم نمیرسه که آیا توی پادکست های ما بوده یا نه! ولی اگر پیدا کردم همین جا کامنت میذارم.