۱۳۹۴ فروردین ۲۸, جمعه

برای علی آقا، برای یکی از ماها، برای خود خودمون

یکی از دوستانمون تصمیم داره که به یک نفر که به مشکلاتی جدی دچار شده کمک کنه، و برای این کار احتیاج به مشارکت ما داره. خود من هم در مورد فردی که قصد کمک بهشون دارن اطلاعات دارم، و فکر می‌کنم به امید خدا مشارکت ما برای باز کردن گرهی از کار ایشون لازمه. اگر براتون مقدور هست، در این برنامه‌ی کمک به ایشون شرکت کنید.
اون دوستمون که تصمیم داره برنامه این کمک را پیگیری کنه یک شرح حال نوشته، که می‌تونید در این آدرس بخونید:

برای علی آقا

شفا

Excerpt: ...

لطفا اگر از مطلبی خوشتون اومد با دوستانتون در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید..

3 نظر:

ناشناس گفت...

سلام به روي ماهتون/بنده مدت هاست دنبال راهي هستم تا با بچه هاي شفا دوست شم.اگه پيام منو خونديد عاجزانه ازتون التماس ميکنم برام پيام بفرستين / صبح و شب ايميلم رو چک ميکنم بلکه پيامي از شما ببينم/حرفم رو به غريبي نگيرين....من زندگيم رو مديون شفام.....حامد هستم 27 ساله ......بي صبرانه منتظرم .
hamed.andishe@yahoo.com
09369397573

حامد گفت...

سلام به روي ماهتون/بنده مدت هاست دنبال راهي هستم تا با بچه هاي شفا دوست شم.اگه پيام منو خونديد عاجزانه ازتون التماس ميکنم برام پيام بفرستين / صبح و شب ايميلم رو چک ميکنم بلکه پيامي از شما ببينم/حرفم رو به غريبي نگيرين....من زندگيم رو مديون شفام.....حامد هستم 27 ساله ......بي صبرانه منتظرم .
hamed.andishe@yahoo.com
09369397573

محمد گفت...

حامد عزیز لطفا به جیکنامه ی شفا تمای بگیرید.
DYDARTEAM@GMAIL.COM
با سپاس