۱۳۹۴ آذر ۱, یکشنبه

شفا در تلگرام

كانال رسمي وبلاگ شفا در تلگرام:

https://telegram.me/shefablog

مشترك شويد و دوستانتان را پيشنهاد دهيد كه مشترك شوند.

در ضمن از تمام نويسندگان شفا مي خواهيم كه با فرستادن مشخصات اكانت تلگرام خود به جيكنامه شفا dydarteam در gmail.com به نويسندگان كانال تلگرام بپيوندند.
مطالب شفا از اين به بعد اول در تلگرام و بعد در وبلگ منتشر مي گردد.

شفا 


Excerpt: shefa channel on telegram at https://telegram.me/shefablog. Join us!

لطفا اگر از مطلبی خوشتون اومد با دوستانتون در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید..

1 نظر:

علی شریفی گفت...

سلام
امروز دوستی باعث شد که خدمت برسم
دلم براتون تنگ شده بود
شاید منو یادتون نباشه ، مدت ها با هم مکاتبه داشتیم ..
هر دو از علاقه مندان جناب دکتر هستیم ..
البته نمی دونم کدوم یک از بزرگواران نویسنده مطلب منو می خونن
من علی شریفی هستم ..
فکر کنم اون آقایی که باهاشون در ارتباط بودم ، اون موقع ها فیزیک می خوندن و اسمشون محمد آقا بود ..
خوشحال میشم ارتباط بیشتر بشه
عضو کانال تلگرامتون هم شدم
این هم آی دی من هست
@sharifiali
امیدوارم دوباره این دوستی تازه بشه ..