۱۳۸۲ آذر ۱۵, شنبه

همين الآن شروع كنيد

دوستان عزيز! سلام.

مدتي است كه تصميم دارم در اين قسمت شفا براي شفاي دل خودم مطالبي بنويسم، ولي فرصتش پيش نيومد و هي عقب ‌افتاد. امروز نشستم و با خودم فكر كردم و ديدم كه فرصتهاي زيادي رو از دست داده‌ام، بدون اينكه خودم متوجه باشم. به همين دليل تصميم گرفتم كه شروع به نوشتن كنم و در مورد همين موضوع بنويسم.



حتماً شما هم، همين الآن كه داريد اين مطلب رو مي‌خونيد، يه كاري يا كارهايي هست كه فعلاً اونها رو كنار گذاشته‌ايد تا بعداً، در فرصتي مناسب، به سراغشون برويد. بدون شك قصد انجام اونها رو داريد، ولي فكر مي‌كنيد كه فعلاً وقتش نيست و بايد بعداً انجام شوند.

در واقع به نظر مي‌رسد كه ما هميشه چشم انتظار لحظه مناسبي هستيم كه همه كارهاي عقب افتاده خود را ناگهان آغاز كنيم.



من اكنون به اين نتيجه رسيده‌ام كه اگر بخواهيم منتظر بمانيم تا تمام شرايط ايده‌آل جمع شود و بعد شروع كنيم، مطمئن باشيد كه آن لحظه هرگز فرا نخواهد رسيد.



باور كنيد كه امروز همان زماني است كه هميشه منتظرش بوده‌ايد!

امروز همان روزي است كه بايد به سراغ آن كار عقب افتاده برويد!

باور كنيد كه امروز بهترين زمان براي برداشتن اولين گام است!



دوستان خوبم! بياين همين الآن بنشينيم و فكر كنيم و ببينيم كه چند تا كار هست كه مدتيه قصد انجام اونها رو داريم و هنوز شروع به انجامشون نكرده‌ايم.

بياين همين الآن تصميم بگيريم كه اولين گام رو برداريم و به ياد داشته باشيد كه هميشه مهمترين و سخت‌ترين گام اولين گام است.



اگر دوست داريد كه ساير دوستانتون در شفا هم از تصميمتون با خبر بشن، در قسمت "شما بنويسيد" براي ما از تصميمتون بنويسيد.



...همدم