۱۳۸۳ تیر ۱۵, دوشنبه

ما چه تیکه ی عجیبی هستیم

Read My Name



برای هر بچه ای که متولد شده

یه شانس برای درخشیدن هست



هر کسی تا روز آخر

می تونه آرزویی داشته باشه



برای هر لحظه ات زندگی کن

مثل دنیا که هر لحظه میچرخه و میچرخه



دستاتو ببر بالا به سمت آسمون

و بلند و با افتخار بگو:

«من هم اینجا بوده ام (روی این سیاره بوده ام)؛ اسمم رو ببینین؛ اسمم رو بخونین»





برای هر بچه ای که متولد شده

یه شانس برای زندگی هست



که یه بار زندگی کنه و

با نیرویی که درونمونه یه کسی بشه



منصرف نشو؛ تسلیم نشو

هر کاری می تونی بکن



صدات رو ببر بالا تا ار روی شلوغی این عالم صدات رو بشنون:

«من هم اینجا بوده ام؛ اسمم رو ببینین؛ اسمم رو بخونین



با تمام وجودم روی این سیاره حاضر شدم

تونستم پیشرفتهایی رو باعث بشم

ایناهاش

اسمم رو ببینین؛ اسمم رو بخونین»



ما چه تیکه ی عجیبی هستیم

چه موجودات مبتکری هستیم

بی انتهاس عجیب بودنمون



تو عمیقترین اقیانوسها حضور داریم

و به دورترین ستاره ها دسترسی داریم



و یه روزی یه آدم می تونه از این جهان پاشو بذاره بیرون

کسی که خواهد گفت: «من از سیاره ی زمین اومدم»



و این کلماتشه:

«من هم اینجا بوده ام؛ اسمم رو ببینین؛ اسمم رو بخونین

با تمام وجودم روی این سیاره حاضر شدم

تونستم پیشرفتهایی رو باعث بشم

ایناهاش

اسمم رو ببینین؛ اسمم رو بخونین»



وقتی پرده ی تاریکی پایین می افته و روز به آخر میرسه



دستاتو ببر بالا به سمت آسمون

و بلند و با افتخار بگو:

«من هم اینجا بوده ام

روی این سیاره حاضر شدم

تونستم پیشرفتهایی رو باعث بشم

ایناهاش

اسمم رو ببینین؛ اسمم رو بخونین. من از زمین اومدم...»



کریس دی برگ



mohammad