۱۳۸۵ خرداد ۲۰, شنبه

فوتبال

من برزیلی ام. بعدش هم انگلیس. البته قبل از این دو ایران رو عشق است! امیدوارم یه حالی بدن بهمون بچه ها و از این گروه بیان بالا. امکانش هست . اگه دفاع سوراخ تیم یه کم با عقل و تدبیر بازی کنه.

براشون دعا هم می کنم. جدی جدی میگم! همین که دلم خیلی دلم می خواد ایران بره بالا از این گروه خودش دعا کردن رو آسون می کنه. برای آرزوهای شخصی مون هم باید به همین اندازه بی طاقت و طالب باشیم. دیگه دعا بعدش خودش میاد رو لبها.



وب سایتهای خوب:
سایت ایرانی جام حهانی
برای دیدن خلاصه ی بازیها
باز هم اضافه می شود
______________________________
تحلیل های شخصی:

1- تیم ترينيداد و توباگو T&T (مثل کهکيلويه و بويراحمد خودمون!) به نظرم تیم احساسی ایه. بازیشون ابدا قشنگ نیست. یه چیزیه مثل تیم ایران در دور قبل که رفت جام جهانی. اما دروازه بان خیلی خوبی داره. کولاک کرد. یاد عابدزاده میندازه آدم رو. چقدر جای یه دروازه بانی مثل عابدزاده خالیه تو تیم ما. راستی این کشور رو کشف کردم!! اینجا اطلاعات جالبی داره. یه میلیون جمعیتشه و اندازه ی یک سوم ِ کویته!! تو آمریکای جنوبی

2- تیم سوئد خیلی خشک و سرد بازی کرد. شاید انتظارش رو نداشت که تیم T&T تا این حد بتونه براش دردسر ساز بشه. این تیم خودش رو در مرحله ی دوم رو می کنه.

3- آلمان تیم خوبیه.

4- انگلیس بد بازی کرد.

6- لهستان بد شانسی آورد که دوبار به تیر زد.
... محمد