۱۳۸۵ خرداد ۳۰, سه‌شنبه

فوتبال

بازی ِ ایران آنگولا باید جالب باشه. اگه آنگولا ما رو بزنه و پرتقال هم مکزیک رو بزنه آنگولا می تونه بالا بره. از طرفی در تیم ایران (که کارش تموم شده است) برای اینکه قیمت ِ بازیکنانش بالاتر بره خودی نشون میدن. ظاهرا میرزاپور رو باشگاه ِ Madeira پرتقال می خواد و براش تلاش کنه. پس ایران هم انگیزه ی فردی داره. بنابراین بهترین بازی ِ ایران رو فردا میشه دید. امیدوارم تیم ِ پر از اشتباه ِ ما که حتا یک بار نتونستن از یک طرف زمین به طرف ِ دیگه سانتر ِ بی اشتباه بدن چاره ای کنه برای آینده ی نامعلومش.
نباید همه ی فدراسیون و ... رو از کار برکنار کرد. یک شکست خورده ی با انگیزه و با برنامه آمادگی ِ بیشتری برای برنده شدن داره تا یک تازه کار.

اما راجع به آلمان که تا حالا بهترین تیم بوده به نظرم. آدم تعجب می کنه از این همه انگیزه ای که کلیزمن بهشون میده. عجب مربی ای شده این موجود!

انگلیس چه کرد در نیمه ی اول با سوئد! تمام ِ خستگیم در رفت! بالاخره ما یه بازی دیدم تو این مسابفات. گلش رو حتما از اینجا ببینین!
اما واقعا مربی ِ انگلیس از این تیم یه جنازه ساخته. اشتباه های متعددی که یک تاکتیک داره رو جبران نمی کنه. مثلا فشار ِ بی امان ِ انگلیس از سمتی که گل ِ اول رو زدن بیهوده بود چون اون گل فقط شانس و زیبایی بود و هیچ.


... محمد
------------------------------

ایران و آنگولا. ضعیف. حال به هم زن. خسته کننده. بی معنی. حیف ِ چشم. حیف ِ وقت. خوشحالم دیگه تا مدتی این تیم ِ ضعیف ایران رو با این بازی ِ حال به هم زنش نمی بینم. خجالت داره که حتا بوسیله ی یک دونه سانتر ِ بلند و درست جناح ِ بازی رو سریع نتونیم عوض کنیم. اصلا ارزش ِ حرف زدن نداره. حیف ِ وبلاگ! اما بچه ها هرچه انرژی در بدنهای ضعیفشون بود استفاده کردند. برای بچه ها آرزوی موفقیت در باشگاه هاشون می کنم.

اما آرژانتین و هلند. مقاومت ِ هلندی! آرژانتین ثابت کرد که چیز ِ خیلی عجیب و غریبی نیست.

از یه حالت ِ بازیکنهای فوتبال خوشم میاد. اینکه وقتی ِ خیس ِ عرقن میان کنار و آب می خوردن و آب می ریزن روی سرشون. لذت ِ زیادی داره. خدا کنه این لذت نصیبم بشه. مثلا اونقدر بسکتبال بازی کنم یا بدوم که خیس ِ عرق بشم و بعد !! جانمی جان!

... محمد
------------------------------