۱۳۸۵ دی ۱۰, یکشنبه

پادکست بیست و پنجم شفا

بیست و پنجمین پادکست شفا یه نمایشه با اجرای خودم! سعی کردم فایلشو پیدا کنم اول. پیداش نکردم آنلاسن. خودم ساختمش!

پادکست 25 شفا رو از اینجا بشنوید

... محمد

________________________________

بنا به دعوت ِ شیرین من هم یلدا بازی می کنم. خب ۵ تا چیزی که شما ممکنه ندونین در مورد من:

1- دوستام وقتی جلوم سیگار می کشن و میگن ناراحت نمی شی من میگم نه. اما بوی سسگار که بهم می خوره بلافاصله نفس تنگی می گیرم. تا حالا خیلی جاها اذیت شدم.
2-تو امتحان از سوال ِ اول و آخر بدم میاد
3- دلم نمی خواد پول به آرایشگاه مو بدم!
4- بهترین برنامه ی تلویزیون برام فیلم های حیواناته. یه بار غرق ِ پنگوئن ها بودم و دوستم می خواست فیلم سینمایی ببینه. اونقدر رو مخش کار کردم که حسابی علاقمند شد به دیدن ِ پنگوئن ها!
5- من عاشق ِ صبح ِ زود بیرون رفتنم!

حالا نوبت بپه های دیگس. مهزاد، forever عزیز، هادی، هدی، مرجان، مجید و سایر نویسنده های شفا که اعتراف کنن!

... محمد