۱۳۸۵ دی ۱۰, یکشنبه

نهان مکن

آلبوم جدید عصار با آهنگسازی و تنظیم شهرداد روحانی و اجرای ارکستر سمفونیک لندن با نام نهان مکن تازه وارد بازار شده ، نمیدونم این آلبوم رو شنیدید یا نه . آهنگها فوق العاده زیبا ، شعرهای زیرکانه و اجرا هم که مثل همیشه . بین آهنگها ، آهنگ هویت که در مورد ایرانه خیلی جذاب و نو بود و واقعا شایسته ایران ولی آهنگ چشمه خورشید خیلی به دلم نشست خیلی لطیفه آدم رو با خودش به اوج می بره . اگه این آلبوم رو شنیدید ، نظرتون در موردش چیه ؟

.

چشمه خورشید

من فکر می کنم ، هرگز نبوده قلب من اینگونه گرم وسرخ

احساس می کنم ، در بدترین دقایق این شام ِ مرگ زای

چندین هزار چشمه خورشید در دلم ، می جوشد از یقین

احساس می کنم ، در هر کنار و گوشه این شوره زار یاس

چندین هزار جنگل شاداب ناگهان ، می روید از زمین

آه ای یقین ِ گمشده ، ای ماهی ِ گریز ، در برکه های آینه لغزیده توبه تو

من آبگیر صافی ام ، اینک به سِحر عشق از برکه های آینه راهی به من بجو

من فکر می کنم ، هرگز نبوده دست من اینسان بزرگ و شاد

احساس می کنم ، در چشم من به آبشُر اشک سرخ گون

خورشید ِ بی غروب ِ سرودی ، کشد نفس

احساس می کنم ، در هر رگم به هر طپش قلب من کنون

بیدارباش ِ قافله ای می زند جرس

آمد ، شبی برهنه ام از در ، چو روح آب

در سینه اش دو ماهی و در دستش آینه

گیسوی خیس او خزه بو ، چون خزه به هم

من بانگ برکشیدم از آستان یاس

آه ای یقین ِ یافته ، بازت نمی نهم

.

احمد شاملو

.

مهزاد