۱۳۸۵ دی ۱۵, جمعه

اعتراف


1. از بد قولی و سر وقت به قرار نیومدن خوشم نمیاد .....ولی از شانس خوبی که دارم اکثر دوستام بدقول هستن و با تاخیر میان.....
2.آدم احساساتی هستم ...متولد ماه احساسات یعنی تیر!....البته احساساتمو همیشه با منطق همجهت می کنم!ولی در آخر احساساتم تصمیم میگیرن ..من به این احساسی که دارم "احساس هوشمند می گم" یک نوع حس ششم!وقتی احساس کنم یک اتفاقی می خواد بیافته در 90 درصد موارد که برام پیش اومده اون اتفاق افتاده!!!در تصمیماتی که میگیرم هم همینطور....
3.همیشه دوست داشتم کارهایی انجام بدم که جدید ، زیبا و همه پسند باشه!به همین خاطر همیشه در کارهام اول رضایت خودم بعد رضایت دیگران رو در نظر می گیرم...ولی وقتی بعضی آدمها از کارهام بی مورد انتقاد می کنن ....حالشونو می گیرم!..ولی اگه انتقادشون منطقی باشه قبلول می کنم....
4. معتقدم به این نکته که بار کج به منزل نمیرسه...بنابراین همیشه درستی و صداقت در کارهام رعایت کردم.
5.هیچ وقت بطور جدی و وحشتناک عصبانی نشدم!همیشه وقتی موضوعی اعصابمو خرد می کنه ... پامیشم یک دور تو خونه میزنم ...بعد به خودم می خندم!!!که در این دنیای زود گذر چرا من این رفتار از خودم بروز می دم!بعد به خودم می گم بی خیال!!!!
5. همیشه دوست داشتم ...در امتحاناتم بهترین نمرات بگیرم...ولی خوب اکثرا اشتباهات کوچیکی می کنم و نمره کامل از دست میدم!این مورد میذارم به حساب بی دقتی خودم!امتحان ارشد قراره اسفند برگزار بشه ..امیدوارم حداقل دیگه سر کنکور ارشد از این اشتباهات نکنم!
6. به احترام متقابل بین دو نفر معتقدم ...هرکس بی احترامی کنه ..حالشو می گیرم ...
7.نویسنده ای خوبی نیستم ولی اگه بخواهم می تونم یک داستان و یا حتی یک رمان هم بنویسم !!!!
8. بعضی وقتها احساس خاصی پیدا می کنم! و به این نکته فکر می کنم ...که ا زکجا آمده ام آمدنم بهر چه بود؟
به کجا می رم آخر ننمایی وطنم!....نمی دونم دوستان عزیز شفا این حالت تجربه کردن یا نه؟ولی به این نکته ایمان دارم ...که زندگی کوشش و راهی شدن است از تماشاگه راز به جایی که خدا می داند!!!
9.از افراط و تفریط بدم میاد....مخصوصا در حوزه دینی و مسائل اجتماعی....از دورغهایی که گفته میشه...و هیچ وقت دوست نداشتم از حسن نیت من سواستفاده بشه!به قولی یکی از دوستان : باید به کسی که نیاز به کمک داره ...کمک کرد ولی تا حدی که بتونه رو پاهاش بایسته!...بعد از اون دیگه نباید بهش لطف کرد چون هیچ کس از سواری گرفتن بدش نمیاد....!
10. عاشق زیبایی و هنر و کارهای ظریف و موسیقی "فلوت و پیانو و ویولون و..."و انجام دادن کارهای مفید هستم!
11. یک زبان رو خوب بلدم و اون زبان زیبایی ....چون زبان زیبایی ، زبان بین المللیه!هرکسی می تونه با این زبان ، حرف دلش به دیگران بزنه ....وبلاگ شفا زیباست ...به همین خاطره که من هرروز این وبلاگ چک می کنم ..مطالبشو می خونم ...از مطالبش در بهترکردن زندگی خودم و دیگران استفاده می کنم ...

مجید