۱۳۸۷ اسفند ۳۰, جمعه

تولد عید شما مبارک


دوستان عزیز خواننده و نویسندهِ شفایی که انشالله تا الان فایلهای پادکست رو ساختید و فرستادید! من خودم الان مال خودم رو ساختم و فرستادم، شما هم اگر این کار رو نکردید زودتر انجامش بدید.

و اما تا 4-3 ساعت دیگه چرخش زمین در مدار به دور خورشید کامل گردیده و سال جدید آغاز میشه. لحظهِ هیجان انگیز یک آغاز دوباره!

فکر میکنم یه 10000 باری گفتم که قاصدکها رو دوست دارم، علتش هم گفتم! ( مهزاد میگه دیگه حال ما رو از هر چی قاصدکه به هم زدی تو! D; ) حالا!


یه سال خوب- خوب از لحاظ اینکه خوب نگاهش کنید، که هر جوری نگاهش کنید همونجوری میبیندش! - برای همه دوستان آرزو میکنم. پر از پیغامهای خوش و هیجان انگیز و غیر منتظره که از اون بالا بالاها سوار قاصدک براتون فرستاده بشه.


و راستی، نصیحت یک دوست خوب که پر بیراه هم نگفت : " مراقب باشید سر سال نویی چی آرزو میکنید که اگه آرزوتون برآورده شد شاکی نشید!"

(; سال نو همگی مبارک




Excerpt: HAppy New year, and have a year full of unexpected GREAT news!