۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

خدا بزرگتر از همه کسه

خیلی نامردیه که کتک بزنن و بکشن به نام علی؛ در حالی که طرف مقابلت دستش خالیه.
علی اینگونه نبود و محمد هم که مقامش از علی بالاتر بود گفت من پیامبر ِ اخلاق هستم. پیروانش توی این زمان به زن ِ بی دفاع می گن می خوای جرت بدم!

مسلمان های «واقعی ِ» امروز تبدیل شدن آدم های عقده ای که برای نگه داشتن وضع نامتعادل ِ کنونی فحش ناموسی میدن و قتل عمد می کنن (در نبرد با شهروند ِ دست خالی) و در حریم مجازات اسلامی امن و شنگول هستن

این ها حواسشون نیست که اگه علی مقابل ِ قرآن به نیزه زده های بی سلاح شمشیرش رو انداختِ؛ همون قانون ِ اخلاقی الان هم صادقه. اگه در رویی بود که در می رفت و همه رو می کشت تا به معاویه در ۱۰۰ متریش برسه. انداخت وسیله ی نبرد رو. هر چی که نتیجه اش باشه. اینه که مرامش شد بخشی از اسلام. اخلاق مسلمانی می گه حتا به دشمنی که زدی زمین هم بی احترامی نکن و فحش نده و باتوم نزن. مسلمون های حالا؛ اگه علی شمشیر زمین میگذاشت در مقابل دست خالی ها؛ می گرفتن علی رو کتک و باتوم می زدن که چرا باعث ِ منزوی شدن شیعه برای قرن های بعد می شی. مگه علی نمی تونست به عنوان دفاع از پایه های اسلام بگیره هر کی انتقاد می کنه رو جر بده!

تمام کسانیکه از امام حسین برامون روضه می خوندن و اشک می ریختن و می گفتن امام گفته اگه مسلمان نیستین لااقل آزاده باشین؛ همه متاسفانه نصیحتی نمی کنن و ساکتن!

خدا رو شکر که هیچ انسانی (حتا پیامبر هم) خدا نیست. خدا بزرگتر از همه کسه.

1 نظر:

هدی گفت...

جامعه ی ما الان کاملن محتاج به شنیدن و فهم کردن این کلماته.
بیایید اخلاق رو در جامعه مون بالا بریم. این انقلابی بالاترست.