۱۳۹۱ تیر ۱۲, دوشنبه

نقد ِ شفا


چه نقدی از شفا دارید. شفا وبلاگی ۱۲ ساله است. چه باید بکنیم. در کجای زندگی ها هستیم. لطفا با نام و بی نام هر چه از دلتان بر می آید بنویسید. در نظرات.
راجع به مدیریت
مطالب
تاثیر
به روز بودگی
همراه بودن با پیش آمدها
عمق
ریشه ها
انحراف ها
مصونیت ها
عادت ها
و عکس ها و پادکست ها و لینک ها و نویسنده ها و عضویت و شعر ها و .... قالب و ظاهر ِ شفا و بخش های خبر ها و لینک های کنار و آمار ها و سخنان بزرگان و .... خلاصه هر چه دلتان می خواهد انتقاد کنید.
نکته نظرات ادیت نخواهند شد
سه روز وقت دارید بعد از سه روز کامنت ها مدیریت می شوند. این سیستمی است که باعت می شود اسپمر ها روی مطالب آرشیو شفا اسپم ریزی نکنند
منتظریم الان
که بخوانیم

9 نظر:

ناشناس گفت...

من نقدی ندارم. هر روز میام اینجا و اگر مطلبی نباشد اخبار کنار را می خوانم که همیشه مثبت هستند. تنها نظری که دارم این است که اخبار کنار را زیاد تر کنید هم از لحاظ تنوع و هم تعداد.
ممنون

mehrdad گفت...

man bish az nm saat ast ke mikhaham in khate ghashangi ke injagozashtid ra bekhanam nemitavanam. lotfan benevisid che neveshte ast

حسین گفت...

همره من می سزی هر نفسی یک سلام

با سلام به شما. در فضای سرد وبلاگ نویسی در سرتاسر دنیا و جایگزین شدن فیس بوک و توییتر برای ارسال خبر (و نه پیام) خوشحالم دوازده سال است که می نویسید و به جنگ فسردگی ها می روید.

آری افراط ها و تفریط ها بسیار است. گاه انسان هایی زبان به شکوه گشاده اند اما خود ناپیدای دنیای مشکلات شده اند. اما احسنت و صد احسنت بر شما فرزند ادبیات ایران که در این هم همه ها همیشه مثل درختی استوار هستید. این عشقی که اینجا موج می زند گوشه ای از آن عشق حقیقی شما به همنوعانتان است و این چه فضیلتی است همنوع موجود نازنینی چون شما و بزرگان دیگر بودن که در اوج بزرگی از همه پنهانید.

سلام بر فرزند مولانا.
سلام و صد سلام و سلامتی بر شفا باد.

عباس گفت...

فقط می تونم بگم خیلی مخلصیم!!!! انتقادی که ندارم اما اگر بشه لطفا نویسنده های بیشتری بنویسند و در ضمن از حجم مطالب وبنوردی کاهش دهید و خودتان از افکار خودتان بیشتر بنویسید. ممنون می شوم.

ناشناس گفت...

شفا همیشه دوست داشتنیست. برای من اسم شفا یک لذت پنهان در زیر پوستم است.
یک نویسنده قدیمی شفا

ناشناس گفت...

مطالب عمق و تاثير سابق را ندارد و از روي وظيفه نوشته ميشوند نه جوشش اما اي كاش نويسنده هاي ديكر هم روزي حتي يك خط مي نوشتند

ناشناس گفت...

بالاخره نقد نیاز شد!!! من خیلی حرف دارم. اما خلاصه می کنم. مدیریت تنها اشکالی که دارد این است که اصلا مدیریتش معلوم نیست. به فکر پیشرفت نیست. شما بعد از ۱۲ سال باید الان دومین خودتان را داشته باشید. هنوز فیلتر هستید و برای خواندتان باید کلی دور زد. یعنی تمام بلاگ اسپات فیلتر است. اما اگر دومین داشتید با هیزم های خشک و سیاسی و ... نمی سوختید. بعد اینکه این دکمه های زیر مطالب را برگردانید. من مطالب را همیشه در گوگ پلاس شیر می کردم. مدت ها است در ستون با داناهای عالم چیزی نیست. چت شفا روی اینترنت اکسپلورر درست کار نمی کند. ویدیوها خیلی کم هستند. در ضمن صفحه شما در فیس بوک خیلی بی صاحب است. چرا هیچکاری آنجا نمی کنید. چرا ماه ها است پادکست نساختید. ما پادکست های شما را دوست داریم. من در ماشین پشت ترافیک سی دی اش را می گذارم و آرامش می گیرم. چرا مطالب نویسنده های شفا را ادیت می کردید. می دانید این کار بدون اجازه چقدر زشت است. چرا از خودتان نمی نویسید. چقدر وب نوردی هایتان را باید خواند تا به چیزی از نوشته شده از خودتان باید رسید. همه این نگرانی ها و چرا های من از دوستی است و من می خواهم اینجا دوباره مثل سابق گرم باشد.
موفق باشید

محمد گفت...

ممنون از همه. تک تک این نظرات را رویش کار می کنیم و همه را به نتیجه می رسانیم و اعلام می کنیم. منتظر بقیه ی نظرات شما هستیم. باز هم ممنون از توجه شما.

امیر گفت...

واقعن 12 سال شده ؟
از وقتی که یادک میاد با دنیای اینترنت آشنا شدم با شفا هستم ...
من اما حس می کنم بیشتر از اونی که در تمام این سالها به شفا چیزی داده باشم ازش گرفتم و بهره مند شدم
و به راستی این خاصیت شفاست
که در لحظه و بی چشمداشت می بخشه
و اما با دومین شفا موافق نیستم
چونکه حال و هوا و اصالتش تحت تاثیر قرار می گیره ...