۱۳۹۲ مرداد ۱۰, پنجشنبه

سریع ترین انتخاب زندگیم



امروز اتفاق جالبی برام افتاد.
همیشه به انتخاب که می رسیدم خیلی معطل می کردم تا بهترین رو انتخاب کنم.
امروز ۱۰ تا حق ِ انتخاب داشتم.

یه نگاه ِ سریع انداختم. در حد ِ ۳۰ تا ۴۰ ثانیه. دیدم قیمت های بالایی هست. از رنگ سبز خوشم اومد. شش هفت تا سبز بود. سعی کردم فرقشون رو سریع متوجه بشم. اونی که ۳۱۴ داشت فهمیدم بالاتره. انتخابش کردم که ببینم چیه. نمی دونم چی شد انتخاب شد! بعد تاییدیه اومد که ممنون از انتخابتون و خبرتون می کنیم.

خواستم ایمیل بزنم بگم که من که انتخاب نکردم. اشتباه شده. اما بعدا که کمی به حافظه ام رجوع کردم دیدم که در اون سی چهل ثانیه انتخاب های دیگه تقریبا چی بوده. چیز زیاد جالبی یادم نیومد. یا قدیمی بودن و ارزون و یا الکی گران.

این بود که روی تصمیمم فعلا موندم. به نظر سریع ترین انتخاب زندگیم رو کردم و چیزی که براش چندین هفته انتخاب داشتم رو در سی تا چهل ثانیه انتخاب کردم.

خیلی تجربه ی عجیبی بود و البته لذتبخش!

... محمد

Excerpt: ...The fastest decision ever in my life!

این مطلب را share کنید.