۱۳۹۳ بهمن ۲۳, پنجشنبه

ماهی و گربه


از مسعود فراستی خوشم میاد. منتقد خوبیست و درست حرف می زند. باعث رشد سینما می شود. به فیلم ها جایزه الکی نمی دهد.

اخیرا فیلمی دیدم بنام ماهی و گربه که فیلم عجیبی بود. ضمن همه ی جدید بودگی هایش از داستانش خوشم نمی آمد و کمی هم طولانی و خسته کننده بود. اما خلاق بود. دیدنش خوب است.
نقد مسعود را که خواندم راضی شدم.  اینجا

خیلی خوب و متفاوت است آدم نترسد و نگذارد بترسانندش.

... محمد


پی نوشت: ترجیح شفا این است که اینجا مطلبی نوشته شود و کمتر از جایی کپی پیست شود.

Excerpt: ...

لطفا اگر از مطلبی خوشتون اومد با دوستانتون در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید..

3 نظر:

Mehdi گفت...

سلام

اگر مطلبی هم کپی پیست میشوند صرفا" به دلیل به اشتراک گذاری آنان با خوانندگان وبلاگ شفاست، کما اینکه خودتان نیز مطالب زیادی با عنوان "وب نوردی ها" روی وبلاگ قرار می دهید. دلیل اینکه مدت اخیر تعداد این پست ها نسبتا زیاد شد، عدم همکاری نویسندگان شفا در نوشتن مطلب جدید و عدم همکاری آنها با وبلاگ شفاست.

شفا یک وبلاگ گروهی ست و اینکه صرفا" یک نفر؛ چه من چه شما مطلب بگذاریم، فایده ای ندارد! منظورم این است که وبلاگ " تک صدایی" میشود...

با احترام

Mehdi گفت...

تصحیح میشود به: "عدم همکاری آنها با پادکست شفاست."

راستی محمد جان، در مورد مسعود فراصتی با نظر شما موافق نیستم! درست است که ایشان نظرشان را صریح بیان می کند ولی گاهی این صریح و بدون ترس حرف زدن، ممکن است این توهم را ایجاد کند که من حرف درست را میزنم و از من منتقد بهتری وجود ندارد!
در اغلب موارد اگر سه خط ابتدایی نقد های ایشان را بخوانید ؛ دیدگاه و موضع گیری ایشان در مورد فیلم سریع دستتان می آید! در صورتی که این از ویژگی های منتقدین حرفه ای نیست!
برای مثال: نقد مسعود فراستی با نقد آرمان امیری را در مورد فیلم جدید مجید مجیدی که بخوانید، برایتان مشخص میشود که کدام یک به نقد حرفه ای نزدیک تر هستند.
با احترام

ناشناس گفت...

سلام به روي ماهتون/بنده مدت هاست دنبال راهي هستم تا با بچه هاي شفا دوست شم.اگه پيام منو خونديد عاجزانه ازتون التماس ميکنم برام پيام بفرستين / صبح و شب ايميلم رو چک ميکنم بلکه پيامي از شما ببينم/حرفم رو به غريبي نگيرين....من زندگيم رو مديون شفام.....حامد هستم 27 ساله ......بي صبرانه منتظرم .
hamed.andishe@yahoo.com
09369397573