۱۳۸۵ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

تلاش برای جبران گذشته یا ...

با سلام و درود

به نظر من ما هیچ وقت نمی توانیم گذشته رو جبران کنیم، بلکه فقط باید از اون درس بگیریم برای آینده. همین و بس
حتماً شنیدید که عنوان میشه که "هرکس دیکته می نویسه، غلط هم می نویسه" حالا اگه من بیام و برم سراغ دفترچه دیکته ام و غلط ها رو پاک کنم و درست کنم، آیا معلم نمره دیکته ام رو بیست می کنه. مسلم که نه
من اگه می خواهم دیکته ام بیست بشه، باید سعی کنم که غلط هایی رو که تو دیکته های قبلی ام نوشتم، دیگه تکرار نکنم
به قول بزرگی، این دنیا مثل یک مدرسه بزرگ برای ماست و ما اومدیم تا زندگی رو تجربه کنیم، اومدیم که قوانین الهی رو بیاموزیم یا بهتر بگم به صحت اونها ایمان بیاریم

می دونید زیباترین و بی نظیر ترین تجربه زندگی من چی بوده
چشیدن جرعه ای از عشق الهی، عشقی فراگیر، بی کوچکترین چشم داشتی برای بازگشت



شادی و آرامش از آن شما
هادی