۱۳۸۶ فروردین ۱, چهارشنبه

نوروز بازی


عیدتون مبارک


خاطرات شیرین من در سال 1385


1. آشنایی با یار زندگیم ؛ شیرین ترین خاطره من در سال گذشته بشمار میاد.چون با کسی آشنا شدم که هم ؛ فیزیک می خونه مثل خودم!!! و هم صاحب نظر در زمینه های مختلف ادبیات و فرهنگ ایران و بهترین خصوصیتش مهربونی و صداقت که در نگاهش وجود داره. بهمین خاطره که منو شیفته خودش کرده ....

در مدرسه گرچه دانش اندوز شوی

وز گرمی بحث مجلس افروز شوی

در مکتب عشق با همه دانایی

سرگشته چو طفلان نو آموز شوی

2. در سال 85 در زمینه تحصیلی موفقیتهای زیادی داشتم .... اول اینکه در جشنواره نهضت نرم افزاری و تولید علم در شیراز ، مقام سوم دانشجویی رو با دوستم بدست آوردیم. دوم اینکه مقاله مون در کنفرانس فیزیکی که در اصفهان و اهواز برگزار میشد ، قبول
شد .لیسانس فیزیک حالت جامد رو گرفتم!!!!!!وحالا در انتظار آینده ای بهتر!!!

3. از بهترین لحظات زندگیم در سال 85 ، عضویت در مرکز
اهداء اعضاء پس از مرگ بود. وقتی فرم پر می کردم احساس خیلی خوبی داشتم . دیدن شادی خانواده ها ،شادی کسی که قلب منو در سینه اش می ذارن و دوباره متولد میشه، لذت بخش ترین لحظه زندگیه...خیلی جالبه که که اعضاء خانواده خودم هم با من موافق بودن و مادر عزیزم هم به من گفت که حتما اونها رو هم به عضویت مرکز دربیارم.عزیز زندگیم هم به این جمع پیوست...چندتا از دوستای عزیزم در شفا هم عضو شدن ...نوشته پرنیان در این مورد ، عالی بود ....محمد عزیز هم در جمع ماست...واقعا خدا رو شکر می کنم که با چنین انسانهای با محبتی در زندگیم آشنا شدم ...