۱۳۸۶ دی ۲۶, چهارشنبه

کلاس 100!



فکر می کنید این دوستان دارن چیکار میکنن؟ آزمون دکتراست!! چه مزه ای میده آدم سر امتحان با خودش فلاسک چایی ببره ! البته خب حق دارن یه چند صد ساعتی باید بشینن . من نمی دونستم اینقدر زمانش طولانیه جا داره به قبول شدگان و نشدگان واقعا خسته نباشید بگم . یه کم پارتی بازی کنم اینجا به دخترخاله گلم آرین هم از راه دور دوباره تبریک میگم!



اگه گفتید این کجاست ! این معروفترین ، شلوغ ترین ، باحال ترین و باصفاترین کلاس دانشکده علوم یعنی کلاس 100 گروه زیسته . حالا من چرا درموردش نوشتم . چون این کلاس تنها کلاسیه که من سر درس معارف واقعا یک ساعت تمام توش خوابیدم تازه خواب هم دیدم ! تنها کلاسیه که توش عملیات ژانگولر انجام دادم البته وقتی خالی بود! کلاسیه که هیچ دانشجویی نیست که تاحالا توش سر امتحان تقلب نکرده باشه به جز من! کلاسیه که وقتی سقفش سوراخ شده بود و آب شرشر داشت میومد پایین استاد مربوطه با مشاهده آبشار با اعتماد به نفس به درسشون ادامه دادن ! و کلاسیه که وقتی استاد شدم خیلی دوست دارم توش درس بدم ، چون استادی که بتونه از پس درس دادن به معنای واقعی ، توی این کلاس بربیاد واقعا استاده!
برای من همیشه یادآوری این خاطرات ساده باعث میشه هم خیلی لذت ببرم و کیف کنم و هم یادم میاد که کجاها بودم و حالا کجا هستم . و این همیشه یه اعتماد به نفس فوق العاده ، حس هدفمند بودن و کارهای بزرگ کردن رو دائم درونم جاری میکنه .