۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

نقا شی





نقاشی از سبک اکسپرسیونیسم تکنیک قیر و بنزین روی مقوا

8 نظر:

امیر گفت...

سلام،
من قادر به دیدن ِ این تصویر نیستم!
آخه این عکس هم مثل ِ بعضی عکسهایی که گاه فیلتر میشه برای من نشون داده نمیشه و آدرسی که اونجا آپلود شده فیلتره !
این مشکل از کجا آب میخوره به نظرتون ؟

بهار گفت...

سلام امیر جان عکس ها بدون فیلتر شکن برای من upoloadنمیشد مشکل شما هم همینه باید فیلتر شکن داشته باشی

پریسا گفت...

من تازگی راجع به اکسپرسیونیسم مطلب خوندم، نقاشی هات برام جالب بود بهار جون، همین جوری ادامه بده خانوم، منتظرم کار های دیگه ات رو هم ببینم (: !!

بهار گفت...

تو هم نقاشی می کشی پریسا جون؟

محمد گفت...

جالبه! یه کم بیشتر از این تکنیک برامون بنویس ، اینکه کی ها حس نقاشی داری؟ موقع شادی یا غم؟

پریسا گفت...

نه بهار جون، ولی خیلی دوست دارم جدی مثل تو شروع کنم . . .
فعلا گذاشتمش برای آغاز بهار (: !
اون موقع قشنگ می تونم براش وقت بگذارم . . .
الان ها کارهای کوچولو نقاشی می کنم . . .

پریسا گفت...

راستی اون متنی که راجع به کنکور نوشته بودی خیلی بهم حس خوبی داد . . .
حس امید، حس تلاش برای بهتر شدن . . .
واقعا بهش نیاز داشتم !! مرسی (: . . .

بهار گفت...

حتما این کار رو بکن پریسا جون.بنظر من همه ادمها باید نقاشی کنن برای خودشون حتی با یک مداد و کاغذ.بمن که خیلی کمک کرده برای بیان احساساتم سبک میکنه.
چشم حمد جان حتما سعی میکنم راجع به سبکهای نقاشی بنویسم