۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه


by Mohammad Tahani
Source

7 نظر:

ناشناس گفت...

شرم بر شیعیان. شرم...

ناشناس گفت...

راه‌ سبز امید عنوان تشکیلاتی است که مهندس میرحسین موسوی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر برای ادامه فعالیت‌های خود انتخاب کرده است.

این تشکیلات که با نام اختصاری «رسا» مطرح شده است تا آخر هفته جاری و احتمالاً با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) اعلام موجودیت می‌کند. با توجه به اظهار نظرهای مختلف در جهت نفی یا اثبات این تشکیلات به نظر می‌رسد که این تشکیلات بعد از اعلام موجودیت رسمی با چالش‌های بزرگی روبه‌رو شود.

به گزارش خبر آنلاین اخبار غیررسمی حاکی است که همزمان با اعلام مانیفست این تشکیلات، روزنامه «کلمه سبز» به مدیرمسئولی میرحسین موسوی بعد از حدود دو ماه نیم عدم انتشار، انتشار مجدد خود را از سر می‌گیرد.

امیر گفت...

منو یاد ِ خاطرات ِ خدابیامرز عمو اسفندیارم از بازداشتگاه اوین انداختی !
وقتی از بازداشتگاه ِ اوین ِ اوایل انقلاب تعریف می کرد که برای شکستن ِ روحیه شون توی سلول روبرویی سیگار ِ روشن رو پک می زدند بهش و روی ساق ِ پای دختر ِ جوانی که به خاطر ِ پخش ِ شبنامه گرفته بودن اش خاموش می کردند و بوی گوشت ِ گداخته شده فضا رو پر می کرد.
تو بگو شرم بر انسانیت باد که نه بر شیعه بودن ،
اینها آدم بودن انشان را خوب که نه ، چون آدم ایفا کنند ، شیعه بودن شان پیش کش شان باشد !
ناخن بزرگهای جفت پاهای اسی عموی نازنینم رو کشیده بودن و تا آخر ِ عمر ِ کوتاه ِ 39 ساله اش از اون روزها به عنوان بدترین لحظه هاش یاد می کرد.
اسفندیاری که بعد از گرفتن ِ فوق ِ لیسانس ِ مدیریت صنعتی از دانشگاه اکلاهمای آمریکا ، به دعوت نیروی انقلابی از دانشجویان خارج از کشور ، برای ساختن ِ ایرانی دوباره بعد از سالها پا به وطن گذاشته بود که یکراست از مهرآباد سر از اوین درآورد.
دژخیم ِ بی شرم و حیا همیشه تاخته و سوخته دریده و دزدیده و برده ...
دیشب هم آه از نهادم برآورد دیدن ِ فیلمی که دانشجوهای کوی دانشگاه رو با دست و پا و چشمانی بسته از روی بام به زمین پرت می کردند و یک مامور و یک لباس شخصی میومدن می بردنشون .

امیر گفت...

چه باید کرد ؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

کروبی نامزد معترض به نتیجه انتخابات از ناپدید شدن یکی از «شاهدان تجاوز جنسی در بازداشتگاه‌ها» خبر داد. این شاهد در زمان بازداشت بنابر گفته خود مورد تجاوز قرار گرفته بود، و به گفته آقای کروبی پس از دیداری که با نمایندگان قوه قضائیه داشته، ناپدید شده است. به گزارش رادیو زمانه : آقای کروبی در نامه‌ای که امروز سه‌شنبه در وب‌سایت سحام‌نیوز منتشر کرده، مسئولیت هرگونه اتفاق «ناگواری» که برای این فرد یا خانواده‌اش روی دهد را بر عهده سعید مرتضوی دادستان سابق تهران اعلام کرده است. در این نامه آمده است که رفتار نمایندگان قوه قضائیه با این فرد به حدی «زشت و زننده» بوده که اکنون مدتی است ناپدید شده و خبری از وی نیست. جزئیات جلسه این فرد با نمایندگان قوه قضائیه چندی پیش از سوی او در وب‌سایت سحام‌نیوز منتشر شده بود. کروبی در نامه خود نوشته که ماموران قضایی با حضور در محل زندگی این فرد موجب آزردگی خاطر خانواده‌اش شده و او را ترسانده‌اند. در این نامه آمده که «برخی از مسئولان قضایی نه تنها به دنبال یاری رساندن و احقاق حقوق بازداشت شدگانی که مورد آزار قرار گرفته‌اند نیستند، بلکه درصدند تا صورت مسئله را پاک کنند.» در این نامه علت خودداری آقای کروبی از دیدار با مسئولان قضائی برخورد نامناسب ماموران قضائی با این فرد اعلام شده است. این در حالی است که ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه گفته که کروبی قرار است در جلسه امروز سه‌شنبه هیات نظارت قوه قضائیه بر حوادث اخیر شرکت کند. پیش‌تر اعلام شده بود که نامه کروبی به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه در خصوص تجاوز به برخی بازداشت‌شدگان در دستور کار این هیات قرار گرفته است. مهدی کروبی اعلام کرده که براساس اسناد و مدارکی که در اختیار دارد به برخی از دختران و پسران بازداشتی تجاوز شده است و در شرایطی که امنیت جانی این افراد تامین شود حاضر است آنها را به مراجع قانونی معرفی کند. این گفته‌های آقای کروبی با خشم گروهی از محافظه‌کاران مواجه شده است تا جایی که تلویزیون دولتی ایران شب گذشته در برنامه‌ای به نقل از قاضی رسیدگی کننده به این پرونده اعلام کرد که کروبی برخلاف گفته‌های خود حاضر به ارائه اسناد و مدارک برای اثبات ادعاهای خود نیست. آقای کروبی در واکنش به این برنامه صدا و سیما، در نامه‌ای از عزت‌الله ضرغامی رئیس...

ناشناس گفت...

قوم یهود در ایران

یک چیزی همیشه فکر من را به خود مشغول می کند و روزی راجع به اون تحقیق می کنم، چرا قدرت بازار در موتلفه جمع است و چگونه است که رهبر موتلفه یهودی زاده است و فامیلی خود را به عسگر اولادی مسلمان تغییر داده است ؟ و به گونه ای از اقتصاد اسلامی دفاع می کند که پیر و برنانه تنها از اقتصاد اسلامی، بلکه از دین می گریزد !!


در قم آنکه بیشتر دم از اسلام و ولایت می زند و دست همه مراجع را در تعصب دینی بسته است و آن چنان تئوری حکومت اسلامی سر می دهد و بر طبل تحجر می کوبد، که دین و آیین محمدی در نظر مردم ناخوش آید ! و تمام دین گریزی مردم از قرائت دینی اوست، حتی دین روحانیت مبارز را قبول ندارد، خود را آسمانی می داند و همه را زمینی !! باز به حسب و نسب که برمی گردیم به اجداد یهودی می رسیم !!


در افغانستان، طالبان چهره ای زشت از اسلام عرضه می کنند، و رهبران طالبان و القاعده در امریکا و با پول آزانس های یهود تربیت و تجهیز می شوند !!


اخیرا شنیدم احمدی نژاد هم که دست کمی در تظاهرات افراطی دینی از آنان ندارد، از خانواده ای یهودی تبار بوده است ، نگاهی به صفحه توضیحات شناسنامه او بیاندازیم تا تغییر فامیلی از " سبور چیان" به احمدی نژاد را دیده و ریشه خانواده سبورچیان در آرادان را بررسی کنیم!! اگر حقیقت داشته باشد ، حلقه قدرت ، ثروت و روحانیت در نسل قوم یهود در ایران تحکیم شده است !





نگاهی به سابقه خانوادگی طراح مسئله هولوکاست بیاندازیم، همان مسئله ای که موجب مظلوم نمایی اسرائیل شد، مسئله ای که برای اولین بار در شورای امنیت ایران، به نفع اسرائیل محکوم شد، مسئله ای که اروپارا علیه ایران متحد کرد، بهتر است نظام اسلامی به حسب و نسب مادری او و محل رشد و نمو او بیشتر دقت کند، شاید رئیس جمهور در این موضوع بازی خورده باشد !


من صاحبخانه ای دارم یهودی، که فامیلی خود را عوض کرده است و یک فامیلی صد در صد اسلامی به معنای دوستدار خداوند یکتا برگزیده است، انتخاب فامیلی عربی و اسلامی برای حفظ اموال بوده است، او در جلسات آنقدر از علی (ع) و حب علی(ع) می گوید و به نام علی قسم می خورد که من گاهی احساس می کنم دارد به ریش من می خندد و امام مرا به سخره می گیرد! به او می گویم : نمی خواهد بنام امیر مومنان سوگند یاد کنی ، تو به موسی ابن عمران (ع) سوگند بخور کافی است چون من به پیامبر شما ایمان دارم و نیازی نیست از امام ما خرج کنی که به او ایمان نداری! در این دو سال و اندی که مستاجر اویم در جلسات ، بیش از پدرم که خود را وقف علی (ع) کرده است، او از علی(ع) گفته است!!!



نمی دانم یکی تاکید دارد که عسگر اولادی مسلمان است ، دیگری اصرار دارد از نژاد احمد است، و صاحبخانه ما " کشریم" را رها کرده و می گوید " محب یکتا " ست، آن یکی هم که آسمانی و چراغ هدایت است ! خدا را شکر که هنوز هیچ کدام ادعای سیادت نکرده اند ! یادش به خیر در سفری که در زمان صدام ملعون به عتبات داشتیم، در یکی از رواق های حرم حضرت ابوالفضل(ع) بر روی دیوار با کاشی کاری شجره نامه صدام نصب شده بود که به امیر مومنان می رسید !!!



611/87 / دکتر مهدی خزعلی

یک خواننده گفت...

به نظرم گذاشتن این پست نه تنها فایده ای نداشت بلکه تنها احساس بدی رو به آدم منتقل میکنه کیه که این چیزا رو ندونه و جنایاتی که شده پس چه خوبه که به گفته ی خودتوت اخبار خوب دنیا رو پخش کنید من به عنوان یک زن با دیدن این تصویر احساس بسیار بدی میکنم هر چند که از ویژگی های این قرن این است که ست که تجاوز زن و مرد نمیشناسد به هر حال این تصویر فقط حس حقارت از انسان بودن را به آدم میرساند